تی تی سا

تی تی سا
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تی تی سا و آدرس fantezi309.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من دیگه عاشق نمیشم ...

 

 

 

 

 

آی آدما گوش بکنید ... میخوام بگم یه خاطره ...


خاطره ی عشق من و ... یه دختر بی همزبون ...


آی آدما دنیا خیلی عجیب شده ... شایدم یه جورایی غریب شده ...


نمیدونم ... شاید خدام از ما یکمی سیر شده ...


بسه دیگه طفره نرم ... میرم سراغ قصمون ...


قصه دربدری ... یــــــا ... نامردمان بی نشون ...


اون که واسم عزیز بود و ، عزیزتر از جون خودم ...


حاضر بودم دنیامو من ، ارزونی چشاش کنم ...


چه ساده بیوفا شد و ... رفت از کنارم تا ابد ...


بخدا من نمیدونم !!! که چرا اون بیصدا رفت ؟؟؟


من که عزیز بودم واسش ... نه ... به خدا خودش میگفت ...


میگفت که دوسم داره ... عاشقمه خیلی زیاد ...


آخ نکنه دروغ بودن حرفای اون ای نازنین ...


وای که چه ساده بودم ، حرفاش باورم شد ...


عاشق اون شدم من ، واقعا باورم شد ...


بعد یه مدت فهمیدم ... همه اینا خیال بودن ...


وای که دارم چی میشنوم ... لیلی من مرده میگن ...


من موندمو ... یه خاطره ... خاطره جداییمون ...


میخوام که اصلا بمیرم ... به یاد اون روز جنون ...


حالا شبا تو خلوتم ... به یاد اون اشک میریزم ...


اشکامو پاک نمیکنم ... میخوام که دریا بسازم ...


آی آدما گوش بکنید ... من دیگه عاشق نمیشم ..


عاشق هر کی هم بشم ... عاشق چشماش نمیشم ...


ای خدا بسمه دیگه ... بغضم داره میترکه ...


من دیگه عاشق نمیشم ...


عاشق چشماش نمیشم ...

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, ] [ 8:42 ] [ مهدی قنبری عقیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 6192
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1